Špagetka odpovedá na najčastejšie otázky:
Akonáhle objednávku odošleš, príde ti email “Tvoja objednávka číslo #XXXXX bola prijatá!” Následne, do pár minút ti príde email “Faktúra letí, BAF!” kde nájdeš potrebné inštrukcie k platbe, vrátane správneho variabilného symbolu faktúry (nie je to číslo objednávky).
Za normálnych okolností balíček odchádza od 24 do 48 hodín po potvrdení objednávky. Následný čas doručenia závisí od dopravcu. Ak však máš v objednávke niečo s dlhšou dodacou lehotou (pri produkte to vždy píše), bude ťa kontaktovať naša zákaznícka podpora, ktorá s tebou dátum dodania osobne dorieši.
Áno, granule s konzervami sa môžu miešať. Ideálne je ale držať sa jednotného pomeru.
Každá diéta je špecifická, preto odporúčame napísať alebo zavolať nám ohľadom jeho obmedzení a my ochotne poradíme.
📬 Kontaktujte nás
Objednávky e-shop, reklamácie
+420 724 374 668
helpdesk@petfarmfamily.com
Veľkoobchod pre SR a ČR
+420 724 374 668
velkoobchod@petfarmfamily.com
Kamenná predajňa Praha
+420 724 340 683
Akékoľvek ďalšie otázky píšte sem
helpdesk@petfarmfamily.com
💸 Fakturačné údaje
Pet Farm Food s.r.o.
U Cukrovaru 792, 538 21 Slatiňany
IČ: 21321264, DIČ: CZ21321264
C 52583 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.
🏠 Pražské Křupavé místo
Sťahujeme sa na nová adresu, už čoskoro vám ju prezradíme!
Po — Pia / 00:00 — 00:00