Kontakty? Máme! 🖖

Špagetka odpovedá na najčastejšie otázky:

Neprišla mi faktúra. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Akonáhle objednávku odošleš, príde ti email “Tvoja objednávka číslo #XXXXX bola prijatá!” Následne, do pár minút ti príde email “Faktúra letí, BAF!” kde nájdeš potrebné inštrukcie k platbe, vrátane správneho variabilného symbolu faktúry (nie je to číslo objednávky).

Kedy môžem očakávať balíček?

Za normálnych okolností balíček odchádza od 24 do 48 hodín po potvrdení objednávky. Následný čas doručenia závisí od dopravcu. Ak však máš v objednávke niečo s dlhšou dodacou lehotou (pri produkte to vždy píše), bude ťa kontaktovať naša zákaznícka podpora, ktorá s tebou dátum dodania osobne dorieši.

Môžem miešať granule s konzervami?

Áno, granule s konzervami sa môžu miešať. Ideálne je ale držať sa jednotného pomeru.

Môj pes má diétu. Čo mu odporúčate?

Každá diéta je špecifická, preto odporúčame napísať alebo zavolať nám ohľadom jeho obmedzení a my ochotne poradíme.

📬 Kontaktujte nás

📬 Kontaktujte nás

Objednávky e-shop, reklamácie
+420 724 374 668
helpdesk@petfarmfamily.com

Veľkoobchod pre SR a ČR
+420 724 374 668
velkoobchod@petfarmfamily.com

Kamenná predajňa Praha
+420 724 340 683

Akékoľvek ďalšie otázky píšte sem
helpdesk@petfarmfamily.com

💸 Fakturačné údaje

💸 Fakturačné údaje

Pet Farm Food s.r.o.
U Cukrovaru 792, 538 21 Slatiňany
IČ: 21321264, DIČ: CZ21321264

C 52583 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.

🏠 Pražské Křupavé místo

🏠 Pražské Křupavé místo

Sťahujeme sa na nová adresu, už čoskoro vám ju prezradíme!

Po — Pia / 00:00 — 00:00

Chceš nás aj ty vo svojom obchode? Je to ízi 👇